Spomenuli nás

Stratégie | Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite

„Chyba je asi 20:80. 20 percent masla majú na hlave agentúry a 80 percent bude niekde na klientskej strane. Je ale možné, že sa mýlim,“ hovorí Hric z eventovky CREATIVE PRO Košice.

Stratégie | Pred následkami budgetových zemetrasení u klientov nás chránia vlastné projekty

Pre Stratégie píše o situácii na eventovom trhu Managing Director INSTITUTE OF PROMOTION Michal Svarinský.

Stratégie | Šéf Leopard Production Tomáš Ručkay: Snažíme sa o reštart celej brandže

Aj o tom, čo treba robiť, aby boli eventovky pre mladých ľudí atraktívne, nám porozprával prezident Asociácie BTL agentúr a šéf Leopard Production Tomáš Ručkay.

Stratégie | Štefan Kozák z Creative PRO: Emócia sa dá dať aj do online eventu

Eventové agentúry pandémia tvrdo zasiahla. Napriek tomu dnes hovorí, že eventy bude stále robiť.

Stratégie | Škody v eventovom segmente spôsobené koronavírusom prudko rastú. Nepanikárme, hľadajme riešenia!

Stanovisko BTL komunikačnej asociácie k aktuálnej situácii na trhu eventov.

O Médiach | Kreatívna brandža vyzýva 100 najväčších zadávateľov reklamy k spolupráci na Férovom tendri

S novou iniciatívou vznikol aj web iniciatívy s názvom https://ferovytender.sk, kde sú praktické návody a vzory pre záujemcov o férový tender.

Stratégie | Live eventy sú dôležité na budovanie brandu aj získavanie nových obchodných partnerstiev (Anketa Stratégií)

Akú silu má živý marketing pre budovanie vzťahu k brandu? Uvedomujú si značky jeho potenciál? Zaujímali nás odpovede zástupcov eventových agentúr

Stratégie | Štefan Hric: Tendre sú pre eventovky vyčerpávajúce. Z časti si za to môžu aj agentúry, lebo poľavujú v kvalite

„Chyba je asi 20:80. 20 percent masla majú na hlave agentúry a 80 percent bude niekde na klientskej strane. Je ale možné, že sa mýlim,“ hovorí Hric z eventovky CREATIVE PRO Košice.

Stratégie | Pred následkami budgetových zemetrasení u klientov nás chránia vlastné projekty

Pre Stratégie píše o situácii na eventovom trhu Managing Director INSTITUTE OF PROMOTION Michal Svarinský.

Stratégie | Šéf Leopard Production Tomáš Ručkay: Snažíme sa o reštart celej brandže

Aj o tom, čo treba robiť, aby boli eventovky pre mladých ľudí atraktívne, nám porozprával prezident Asociácie BTL agentúr a šéf Leopard Production Tomáš Ručkay.

Stratégie | Štefan Kozák z Creative PRO: Emócia sa dá dať aj do online eventu

Eventové agentúry pandémia tvrdo zasiahla. Napriek tomu dnes hovorí, že eventy bude stále robiť.

Stratégie | Škody v eventovom segmente spôsobené koronavírusom prudko rastú. Nepanikárme, hľadajme riešenia!

Stanovisko BTL komunikačnej asociácie k aktuálnej situácii na trhu eventov.

O Médiach | Kreatívna brandža vyzýva 100 najväčších zadávateľov reklamy k spolupráci na Férovom tendri

S novou iniciatívou vznikol aj web iniciatívy s názvom https://ferovytender.sk, kde sú praktické návody a vzory pre záujemcov o férový tender.

Stratégie | Live eventy sú dôležité na budovanie brandu aj získavanie nových obchodných partnerstiev (Anketa Stratégií)

Akú silu má živý marketing pre budovanie vzťahu k brandu? Uvedomujú si značky jeho potenciál? Zaujímali nás odpovede zástupcov eventových agentúr

Blog & Aktuality